Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren
Shopping Night: 25% korting* op ALLES
Kies tot 2 GRATIS cadeaus: vanaf € 60 = 1 cadeau & vanaf € 110 = 2 cadeaus**!

OVERIGE VRAGEN VERZENDING & LEVERING

Stap 3/3

Betaal ik verzendkosten op jullie site?

Meestal niet!

Bij iedere bestelling vanaf € 20,- bezorgen we je bestelling namelijk kosteloos aan huis.

Wat betekent de melding 'Klimaatneutraal verzonden' in het winkelmandje?

Goede vraag! Onze verzendpartner DHL zet al jaren in op groene bezorgopties, zoals elektrisch vervoer en duurzame locaties. Echter kunnen ze op dit moment nog niet alle uitstoot voorkomen.

De CO2 die nog wel uitgestoten wordt, compenseren ze via het GoGreen-compensatieprogramma waarin ze investeren in duurzame projecten. Op deze manier kan jouw pakket dus klimaatneutraal worden verstuurd. Daar lees je nog veel meer over op www.dhlparcel.nl/sites/default/files/content/DOCS/klimaatneutraal_verzenden_b2c.pdf.

Ik heb een suggestie, compliment of klacht.

Dan horen we graag van je! Stuur ons even een e-mail of bel onze klantenservice als je echt dringend op zoek bent naar antwoord.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Overige vragen verzending en levering".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer, indien van toepassing
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten