Gratis verzending en retour    Gratis 2 samples naar keuze    24-uurslevering    Grootste beauty-assortiment
Beauty CardStoresActies

Mijn bestelling

Winkelmandje & kassa

Heb je alle gewenste producten in het winkelmandje gelegd? Dan wil je nu wellicht graag je bestelling willen plaatsen of een overzicht van de door jou gekozen producten willen zien. Klik rechts bovenaan onze website op het symbool met het winkelmandje. Zo kom je direct bij het overzicht van alle producten in uw winkelmandje. Van daaruit kun je meteen verder 'naar de kassa' of terug naar de Online Shop waar je weer verder kunt winkelen. Controleer, voordat je de bestelling plaatst, voor de zekerheid nog een keer de door jou gekozen producten en kies naar wens de gratis cadeauservice of verzilver jouw giftcard, Beauty Cheque of eventuele andere kortingsbon.

Naar de volgende stap

Klaar? Klik dan op de knop "Naar de kassa" en kies in de volgende stap jouw gratis staaltjes.

Gratis staaltjes

Jouw online voordeel bij Douglas: bij iedere bestelling vanaf €10,- ontvang je 2 gratis staaltjes naar keuze! Zo kun je regelmatig nieuwe producten ontdekken. Ben je benieuwd naar welke staaltjes we momenteel beschikbaar hebben? Kijk dan in het staaltjes-overzicht.

Hoe ontvang ik gratis staaltjes bij mijn bestelling?

Jouw online voordeel bij Douglas: bij iedere bestelling vanaf €10,- ontvang je 2 gratis staaltjes naar keuze! Zo kun je regelmatig nieuwe producten ontdekken. Ben je benieuwd naar welke staaltjes we momenteel beschikbaar hebben? Kijk dan in het staaltjes-overzicht.

Verrassingsstaaltjes 

Uiteraard kun je jezelf ook laten verrasssen. We voegen graag een verrassingsstaaltje toe aan jouw bestelling.

Hoe kan ik zonder staaltjes bestellen?

Wanneer je geen staaltjes wenst te ontvangen, kun je natuurlijk ook zonder staaltjes te kiezen doorgaan met jouw bestelling. Je ontvangt dan geen staaltjes bij jouw bestelling.

Cadeauservice

Wanneer je gebruik maakt van onze gratis cadeauservice, wordt jouw cadeau stijlvol ingepakt. Indien gewenst kun je ook een wenskaart met persoonlijke tekst toevoegen. Deze service is volledig gratis! Vink hiervoor in het winkelmandje onder het gewenste product de optie "Gratis cadeauverpakking" aan. Ieder product wordt apart verpakt. Bovendien kunnen we het cadeau direct naar de persoon sturen die je graag wilt verrassen.

Gratis cadeauverpakking

Jouw cadeau wordt ingepakt in een hoogwaardige en stijlvolle cadeauverpakking, zoals je van Douglas gewend bent. De keuze van de verpakking is afhankelijk van de afmetingen en aard van het product.

Wenskaart

Geef het geschenk een persoonlijk tintje met een door jou gekozen wenskaart! Je kunt voor elke gelegenheid uit verschillende passende ontwerpen kiezen. Indien gewenst, kun je in het tekstveld ernaast een persoonlijke bericht invullen. We bedrukken de kaart dan met deze tekst en voegen deze toe aan het pakje. Wanneer je het cadeau thuis laat bezorgen, kun je de wenskaart ook van een handgeschreven tekst voorzien. In dat geval laat je het tekstveld gewoon leeg.

Naar de volgende stap

Cadeauverpakking geselecteerd en persoonlijke wenskaart uitgekozen? Klik dan op "Naar de kassa" om verder te gaan met jouw bestelling.

Naar de kassa

Bepaal hier hoe je verder naar de kassa wilt gaan. Wanneer je al ingelogd bent, wordt deze stap overgeslagen. Ben je niet ingelogd? Dan kun je hier inloggen op jouw Mijn Douglas-account, een account aanmaken, of doorgaan met afrekenen zonder account.

Bestellen met account

Heb je al een Mijn Douglas-account? Dan kun je inloggen op jouw account met jouw e-mailadres en persoonlijke wachtwoord. Jouw adresgegevens hoef je in de volgende stap alleen nog maar te bevestigen. Het gewenste afleveradres kun je uit jouw persoonlijke adresboek kiezen en jouw standaard betaalmiddel is bij de bestelling automatisch geselecteerd wanneer je deze gegevens in Mijn Douglas hebt vastgelegd.

Account aanmaken

Heb je nog geen Mijn Douglas-account? Dan kun je jezelf gemakkelijk aanmelden. Om een account aan te maken hoef je enkel op "Aanmelden" te klikken. Aanmelden is gratis, duurt slechts enkele seconden en zal je in de toekomst veel tijd besparen en nog meer plezier bij het online winkelen geven.

Bestellen zonder account

Heb je geen Mijn Douglas-account en wil je jouw bestelling eenvoudig plaatsen zonder jezelf aan te melden? Klik dan op "Zonder registratie". Zo ga je meteen verder naar het invullen van de adresgegevens.

Naar de volgende stap

Kies één van de bovengenoemde manieren om naar de volgende stap van je bestelling te gaan en ga middels een druk op de betreffende knop meteen verder naar de adresgegevens.

Adresgegevens invullen

Vermeld bij "Adresgegevens" jouw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Wanneer je al eens iets in de Douglas online shop heeft besteld en met jouw persoonlijke wachtwoord bent ingelogd, zijn deze velden al ingevuld. Controleer dan de gegevens en klik op "Doorgaan". Wanneer je er bij de vorige stap voor heeft gekozen om bij je bestelling een persoonlijk wachtwoord in te stellen, dan kun je dat onder de adresgegevens doen. Kies in dat geval ook een geheime vraag. Deze vraag kun je beantwoorden om jouw wachtwoord op te vragen wanneer je deze een keer vergeet.

Verplichte velden

Bovengenoemde gegevens zijn noodzakelijk voor een vlotte afwikkeling van jouw bestelling. Je telefoonnummer gebruiken we alleen wanneer we nog vragen over de bestelling hebben en in geen geval voor reclamedoeleinden! Optionele gegevens zijn apart gekenmerkt.

Bestellingen van bedrijven

Wil je als bedrijf een bestelling doen en de rekening in passend formaat voor bedrijfsbestellingen ontvangen? Klik dan op "Bestellen als bedrijf" en vul in het formulier de naam van jouw bedrijf en optioneel het omzetbelastingnummer in. We bezorgen jouw bestelling dan speciaal voor jou als bedrijf. Voor privébestellingen aan bedrijfsadressen dien je het formulier voor "Bestelling als privépersoon" te gebruiken en de bedrijfsnaam in het veld "Adrestoevoeging" in te vullen. We leveren de bestelling dan gericht aan jou als privépersoon direct op jouw werk af.

Verschillend afleveradres & factuuradres

Wil je jouw bestelling, bijvoorbeeld bij een cadeau, graag naar een adres laten versturen dat afwijkt van jouw factuuradres? Kies dan bij "Bezorgadres" voor de optie "Nieuw verzendadres". Er verschijnt dan een extra formulier, waarop je het adres van de ontvanger kunt invullen. Wanneer je al bij douglas.be bent geregistreerd en ingelogd, dan kun je ook direct een afleveradres uit jouw persoonlijk adresboek kiezen als je daar al adressen hebt opgegeven. Op de meegezonden factuur zijn in dit geval geen bedragen zichtbaar. Ideaal om een geliefd persoon altijd op een bijzondere manier te verrassen!

Naar de volgende stap

Zijn je adresgegevens compleet? Klik dan op "Verder" om naar de volgende stap in het bestelproces te gaan.

Bestelling controleren & bevestigen

In de laatste stap zie je een overzicht van jouw bestelling en kun je nog een keer alle belangrijke details nakijken. Heb je een fout ontdekt? Klik dan op "Wijzigen" en voer de gewenste veranderingen door. Wanneer alle gegevens kloppen, kun je de bestelling bevestigen door op "Verzenden" te klikken. Je bestelling krijgt een bestelnummer waarmee je op elk moment de bestelstatus kunt bekijken. Daarnaast sturen we je per e-mail een bevestiging van de bestelling.

Bestelstatus bekijken

Je hebt iets besteld in de Douglas Online Shop en je wil graag de status van de bestelling bekijken? Je kunt de status van je bestelling altijd terugvinden in jouw Mijn Douglas-account. Vul hiervoor je e-mailadres en het bestelnummer van de desbetreffende bestelling in, of log als geregistreerde klant in om direct naar het gedetailleerde overzicht van jouw bestelling te gaan.

Status: wordt verwerkt

We hebben de bestelling in ontvangst genomen en zullen deze op korte termijn verwerken. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is, kun je deze nog annuleren.

Status: in behandeling

De bestelling wordt verpakt, voor verzending klaargemaakt en zo snel mogelijk bij je geleverd.

Status: stopgezet

Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode werd jouw bestelling stopgezet. Bij vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Status: geleverd

De bestelling is naar jou onderweg of is reeds geleverd.

Status: geannuleerd

De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd.