Gratis verzending en retour    Gratis 2 samples naar keuze    24-uurslevering    Grootste beauty-assortiment
Beauty CardStoresActies

FAQ: MIJN DOUGLAS / BEAUTY CARD

Hoe kan ik deelnemen aan het Mijn Douglas-programma?

Met uw Mijn Douglas-account neem je automatisch deel aan het Mijn Douglas-programma met je digitale Beauty Card en verzamel je bij elke aankoop waardevolle Beauty Points die je kunt inwisselen voor aantrekkelijke directe kortingen.

Hoe verzamel ik Beauty Points?

Bij elke aankoop spaar je automatisch Beauty Points. Als je bent ingelogd en een aankoop doet, wordt het bijbehorende aantal Beauty Points automatisch  bijgeschreven.

Hoeveel Beauty Points krijg ik voor mijn aankoop?

Voor elke hele euro die je uitgeeft op Douglas.be spaar je 5 Beauty Points.

Let op: De aankoop van boeken, kranten, tijdschriften, waardebonnen en cadeaubonnen evenals eventuele verzendkosten voor bestellingen in de Douglas online shop zijn uitgesloten van bijschrijving van de punten.

Ik heb Beauty Points online verzameld, maar kan deze nog niet inwisselen. Wat moet ik doen?

Direct na bijschrijving worden je Beauty Points om veiligheidsredenen voor 14 dagen geblokkeerd. Probeer het over ongeveer 14 dagen opnieuw - het wordt automatisch geactiveerd.

Hoe kan ik mijn Beauty Points inwisselen?

Dat is heel eenvoudig! Je kunt jouw Beauty Points direct in je winkelmandje inwisselen. Daar vind je onder “Beauty Points inwisselen” een keuzeveld waarin je zelf kunt bepalen hoeveel Beauty Points je wilt inwisselen voor directe korting. Let op, na je vorige aankoop geldt een wachttijd van 14 dagen voordat je je gespaarde Beauty Points kunt gebruiken.

200 Beauty Points = € 1,- korting

500 Beauty Points = € 2,50 korting

1.000 Beauty Points = € 5,- korting

2.000 Beauty Points = € 10,- korting

5.000 Beauty Points = € 25,- korting

10.000 Beauty Points = € 50,- korting

20.000 Beauty Points = € 100,- korting

Het is niet mogelijk om Beauty Points in te wisselen voor geld.

Waar vind ik mijn Beauty Point saldo?

Je kunt jouw actuele saldo op elk moment terugvinden in Mijn Douglas op douglas.be. Daar vindt u ook uw persoonlijke punten- en aankoopgeschiedenis.

Daarnaast zullen wij je regelmatig informeren over jouw saldo in onze newsletters.

Ik heb Beauty Points online verzameld, maar kan deze nog niet inwisselen. Wat moet ik doen?

Direct na bijschrijving worden je Beauty Points om veiligheidsredenen voor 14 dagen geblokkeerd. Probeer het over ongeveer 14 dagen opnieuw - het wordt automatisch geactiveerd.

Hoe lang zijn mijn Beauty Points geldig?

Je Beauty Points zijn drie jaar geldig vanaf ontvangst en vervallen na deze tijd. Bij het inwisselen worden de oudste Beauty Points automatisch als eerste verrekend, zodat de resterende punten zo lang mogelijk kunnen worden gebruikt.

Waarom zie ik soms andere voordelen dan mijn vrienden of andere gebruikers?

We streven ernaar om jouw voordelen zo goed mogelijk af te stemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en interesses om je een nog leukere en persoonlijkere shoppingervaring te bieden.

Hoe krijg ik coupons en wat zijn hun voordelen?

Het kan zijn dat je coupons van ons per e-mail. Voorwaarde hiervoor is dat je ons toestemming heeft gegeven om persoonlijke aanbiedingen per e-mail te ontvangen. Als je ons nog geen toestemming hebt gegeven, kun je dit op elk moment doen via onze klantenservice. Je kunt jouw toestemming uiteraard te allen tijde intrekken door de uitschrijflink onderaan iedere newsletter.

Hoe kan ik mijn Mijn Douglas-programma annuleren en wat gebeurt er met mijn Beauty Points?

Als u niet langer wilt deelnemen aan het Mijn Douglas-programma, laat het ons dan weten per e-mail naar klantenservice@douglas.be.

Nadat je jouw Mijn Douglas-account hebt opgezegd, kun je geen Beauty Points meer verzamelen en kun je al verzamelde punten niet meer inwisselen.

Welke voordelen biedt de Beauty Card Premium?

Wanneer u méér dan € 500,- per jaar uitgeeft, wordt u automatisch geüpgrade naar Premium Mijn Douglas-member.

Waar vind ik informatie over gegevensbescherming?

De bescherming van jouw gegevens is erg belangrijk voor ons. Alle belangrijke informatie over gegevensbescherming vind je hier.

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden voor het Mijn Douglas programma?

Bekijk hier de Algemene Voorwaarden voor deelname aan het Mijn Douglas programma

Ik heb vragen, suggesties of kritiek. Met wie kan ik contact opnemen?

De klantenservice van Mijn Douglas adviseert je graag over alle zaken die met het Mijn Douglas-programma te maken hebben.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 088 – 368 45 45 (lokaal tarief). Van maandag t/m vrijdag staat we u graag te woord tussen 09:30 en 18:00 uur en op zaterdag tussen 09:30 en 13:00 uur