Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

BESTELLING BESCHADIGD OF ONVOLLEDIG

Stap 3/3

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen. Wat nu?

Heel vervelend, maar dit kan helaas soms gebeuren. De beste oplossing is om ons een e-mail te sturen. Dit doe je naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: 'bestelling incompleet'). Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat:
• het ordernummer;
• het artikelnummer of productnaam van het ontbrekend artikel.

Zo kunnen wij snel en gemakkelijk onderzoek doen naar jouw incomplete bestelling. Zodra we nieuws hebben, laten we je dit meteen per e-mail of telefonisch weten. Komt goed!

Ik heb een defect of geopend product ontvangen. Wat nu?

Heel vervelend, maar ook dit kan soms voorkomen. De beste oplossing is om een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: 'bestelling defect’). Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat:
• het ordernummer;
• een duidelijke beschrijving van de beschadiging / het defect aan het product;
• één of meerdere foto's/video's van de staat waarin je jouw bestelling of product hebt ontvangen. Zo kun je gemakkelijk het defect / de schade bewijzen.

Let even hierop: De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto of video duidelijk zichtbaar zijn. Na ontvangst van het beeldmateriaal bieden wij je zo spoedig mogelijk een passende oplossing.

Zodra we nieuws hebben, laten we je dit meteen weten via mail of telefonisch. Komt goed!

Ik heb een product met een verstreken houdbaarheidsdatum ontvangen. Wat nu?

Heel vervelend. We sturen indien mogelijk een nieuw product naar je op dat nog wel houdbaar is. Het best kun je ons mailen naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Verstreken houdbaarheid) met je ordernummer en een foto van het product waarop de houdbaarheidsdatum goed zichtbaar is.

Ik heb geen samples ontvangen bij mijn bestelling. Wat nu?

Dat vinden we vervelend. Hoewel we nauwkeurig te werk gaan, komt het soms voor dat er per ongeluk geen samples zijn toegevoegd aan je bestelling. Stuur dan even een e-mail naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Geen samples). Vermeld hierbij het betreffende ordernummer. Dan maken we het goed door je een persoonlijke compensatiecode te sturen!

Ik heb andere samples ontvangen bij mijn bestelling dan ik gekozen had. Wat nu?

Dat vinden we vervelend. Maar voor al onze samples geldt dat wij deze alleen kunnen aanbieden zolang de voorraad strekt. Een tekort aan voorraad is vaak de reden dat je andere samples hebt ontvangen. We letten er natuurlijk altijd goed op dat we de samples van je keuze vervangen door gelijkwaardige samples.

Ik heb geen gifts ontvangen bij mijn bestelling. Wat nu?

Ook dit vinden we vervelend voor je. Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: geen gifts). Vermeld hierbij het betreffende ordernummer. Dan lossen wij het voor je op.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelling onvolledig of beschadigd".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer + artikelnummer/productnaam van ontbrekend artikel
• Foto van defect of geopend artikel/foto van houdbaarheidsdatum
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip: Klik op deze link om het je makkelijk te maken.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten