Gratis verzending en retour  |  Gratis 2 samples naar keuze  |  Vóór 22:00 besteld = morgen in huis  |  Het grootste beauty-assortiment

Nu -20%* op bijna alle geuren & geursets + -25%* op alle skincare van Estée Lauder, Clinique, Clarins, Shiseido & one.two.free! 💚🍂

Alles wat je wilt weten over Mijn Douglas-Account

Met het Mijn Douglas-programma wordt winkelen bij Douglas nóg leuker. Maak gemakkelijk je eigen account aan zodat je member wordt en gelijk profiteert. De meestgestelde vragen over je account hebben we hier voor je op een rijtje gezet.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.
 

• Hoe kan ik deelnemen aan het Mijn Douglas-programma?

Door een account aan te maken op Douglas.nl of in de Douglas-app. Zo neem je automatisch deel aan het Mijn Douglas-programma.
 

• Wat zijn de voordelen van het Mijn Douglas-programma?

Online shoppen op Douglas.nl betekent dat je bij elke aankoop Beauty Points spaart. Ook kun je gemakkelijk je bestelgeschiedenis inzien, de status van bestellingen raadplegen en afleveradressen toevoegen en opslaan.
 

• Ik ben het wachtwoord van mijn Douglas-account vergeten?

Geen probleem, het is supersimpel om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ga naar de Mijn Douglas-omgeving. Daar vind je de optie ‘Wachtwoord vergeten?’

- STAP 1: Klik hierop en er opent een nieuw scherm; 
- STAP 2: Hier vragen we je om je e-mailadres in te vullen;
- STAP 3: Vul dit in en klik op 'Stuur een e-mail';
- STAP 4: Er wordt een e-mail naar je verstuurd. Klik op de link in die e-mail. Je hebt hier één uur de tijd voor.

Let even hierop:

- Heb je binnen enkele minuten geen e-mail van ons ontvangen? Controleer dan ook goed je reclame- of spaminbox.
- Heb je na een uur nog steeds geen e-mail binnen? Grote kans dat je dan nog geen Douglas-account had.
- Ontvang je de melding dat je e-mailadres al bij ons bekend is? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl.  
 

• Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn Douglas-account?

Zodra je bent ingelogd met je Douglas-account, heb je toegang tot jouw persoonlijke Mijn Douglas-omgeving. In het menu-item 'Mijn gegevens' kun je je e-mailadres wijzigen. Log uit bij het huidige account en log in met jouw nieuwe e-mailadres (met hetzelfde wachtwoord). Je e-mailadres is bij deze gewijzigd.
 

• Hoe geef ik een adreswijziging aan jullie door?

Ook dit pas je gemakkelijk aan in je Mijn Douglas-omgeving. Log eerst in op je account.

- Wil je je bezorgadres aanpassen, bijvoorbeeld omdat je onlangs bent verhuisd? Ga dan naar het menu-item 'Mijn afleveradressen'. Hier kun je je standaard afleveradres wijzigen en eventueel nieuwe afleveradressen toevoegen.

- Wil je je correspondentieadres aanpassen? Dit is het adres waarop Douglas jou, mits je hier toestemming voor hebt gegeven, post stuurt (bijvoorbeeld persoonlijke aanbiedingen). Ga dan het menu-item 'Mijn gegevens' en wijzig je adres onder het kopje 'Factuuradres'. Als je wilt checken of de wijziging gelukt is, ga je naar het menu-item 'Mijn berichten'. Daar zie je als het goed is onder het kopje 'Adres' je gewijzigde correspondentieadres staan.

Kom je er toch niet helemaal uit? Geen zorgen: stuur even een mailtje naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Adres wijzigen) en wij regelen het voor je.
 

• Waarom kan ik niet inloggen op mijn Douglas-account terwijl ik al eerder een bestelling heb geplaatst?

Het zou kunnen dat je ooit een bestelling hebt geplaatst zonder toen ook een account aan te maken.

- Als je een Douglas-account wilt creëren, kies je voor de optie 'Aanmelden' in plaats van 'Inloggen'.
Als je al een Douglas Beauty Card hebt, betekent dit niet automatisch dat er op Douglas.nl een account bestaat met jouw gegevens. Een Douglas-account staat namelijk los van je Douglas Beauty Card-account in ons klantsysteem. Uiteraard is het mogelijk om je e-mailadres te gebruiken voor zowel je Douglas Card-account als je Online Shop-account.
 

• Hoe is mijn Douglas-account beveiligd?

Uiteraard zorgen we goed voor de online veiligheid op Douglas.nl. Zo worden alle gegevens die door jou persoonlijk worden verzonden, inclusief betalingsgegevens, verzonden met gebruikmaking van de algemeen aanvaarde veilige standaard SSL (Secure Socket Layer). Je herkent een beveiligde SSL-verbinding onder andere aan deze twee zaken in de adresbalk van je browser:

- de s achter http;
- het icoontje van een slotje.

Tip: Je kunt zelf ook bijdragen aan de veiligheid van je gegevens. Bijvoorbeeld door een sterk werkwoord voor jouw persoonlijke account te kiezen. Dit moet bestaan uit ten minste 8 tekens (waarvan verplicht 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer én 1 speciaal teken). Door regelmatig een nieuw wachtwoord te kiezen, loop je nog minder veiligheidsrisico’s.
 

• Hoe beëindig ik deelname aan het Mijn Douglas-programma?

Laat het ons weten als je niet langer wilt deelnemen aan het Mijn Douglas-programma. Dit kan via een e-mail naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Beëindiging Mijn Douglas).
 

• Hoe verwijder ik mijn klantgegevens?

Stuur een verwijderingsverzoek per e-mail naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Verwijderen klantgegevens). Jouw verzoek tot verwijdering wordt dan binnen vier weken door ons voltooid.