Onze excuses: er zijn enkele orders van klanten verwisseld. Heb jij een pakketje met de verkeerde producten en pakbon ontvangen? Dan lossen we dit uiteraard voor je op. Volg hiervoor deze twee stappen.
Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met daarin de volgende gegevens.
Om het je makkelijk te maken, klik je op deze link.
Het retourneren van de verkeerde bestelling is uiteraard kosteloos. Dit doe je zo:
Bij het afgeven van de retourzending ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken.
Hoe nu verder?
Zodra we je gegevens en de verkeerde bestelling terug hebben, sturen we je zo snel mogelijk de juiste producten toe. Wil je liever je aankoopbedrag terug in plaats van een nazending? Geef dat dan duidelijk aan in je e-mail bij stap 1.
We vragen je om even geduld te hebben. We zijn druk bezig om alles goed voor je uit te zoeken. Een nazending van de juiste bestelling of een terugbetaling duurt een aantal werkdagen. Maar geen zorgen, het komt helemaal goed!