Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

INLOGGEN & UITLOGGEN

Stap 3/3

Waarom kan ik niet inloggen op mijn Douglas-account terwijl ik al eerder een bestelling heb geplaatst?

Het zou kunnen dat je ooit een bestelling hebt geplaatst zonder toen ook een account aan te maken.

- Als je een Douglas-account wilt creëren, kies je voor de optie 'Aanmelden' in plaats van 'Inloggen'.
- Als je al een Douglas Beauty Card hebt, betekent dit niet automatisch dat er op Douglas.nl een account bestaat met jouw gegevens. Een Douglas-account staat namelijk los van je Douglas Beauty Card-account in ons klantsysteem. Uiteraard is het mogelijk om je e-mailadres te gebruiken voor zowel je Douglas Card-account als je Online Shop-account.

Wanneer bovenstaande opties niet van toepassing zijn, dan kun je het beste contact met onze klantenservice opnemen. Onderaan deze pagina zie je precies hoe je dat kan doen.

Ik ben het wachtwoord van mijn Douglas-account vergeten. Wat nu?

Geen probleem, het is supersimpel om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Ga naar de Mijn Douglas-omgeving. Daar vind je de optie ‘Wachtwoord vergeten?’

- STAP 1: Klik hierop en er opent een nieuw scherm;
- STAP 2: Hier vragen we je om je e-mailadres in te vullen;
- STAP 3: Vul dit in en klik op 'Stuur een e-mail';
- STAP 4: Er wordt een e-mail naar je verstuurd. Klik op de link in die e-mail. Je hebt hier één uur de tijd voor.

Let even hierop:

- Heb je binnen enkele minuten geen e-mail van ons ontvangen? Controleer dan ook goed je reclame- of spaminbox.
- Heb je na een uur nog steeds geen e-mail binnen? Grote kans dat je dan nog geen Douglas-account had.

Hoe log ik uit?

Op je computer:
Je logt uit door rechts bovenaan de pagina op het icoon van een persoon te gaan staan met je muis. Er verschijnt een klein menu waar je onderaan de optie hebt om uit te loggen.

Op je mobiele telefoon of tablet (website):
Ga naar het menu links bovenaan de pagina. Zodra het menu is geopend vind je onderaan de optie om uit te loggen.

Op je mobiele telefoon of tablet (app):
Klik op het icoon van een persoon rechts onderaan je scherm om naar ‘Mijn Douglas’ te gaan.
Heb je een Android? Dan vind je de optie om uit te loggen onderaan deze pagina.
Heb je een iOS? Ga dan via deze pagina naar ‘Instellingen’. Hier vind je onderaan de optie om uit te loggen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Problemen met inloggen".

Dit hebben we nodig:
• E-mailadres
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten