Nu tot 25% stapelkorting op bijna alle make-up en 25% korting op bijna alle geuren en geursets*!
  • Gratis verzending en retour
  • Gratis 2 samples naar keuze
    Bij besteding vanaf €10,-
  • Gratis cadeauservice
    Laat uw cadeau gratis verpakken en voeg een wenskaart met persoonlijke tekst toe.
  • Grootste beauty assortiment
  • Stores
    Vind uw dichtstbijzijnde Douglas store Kom naar onze stores voor professioneel beautyadvies, treatments en bijzondere acties.
    Gebruik mijn huidige locatie
  • Newsletter
  • Cadeaus

SHOPPEN IN LOCKDOWN

Click & Collect

Wij willen u hartelijk danken voor uw loyaliteit. Ondanks de gedeeltelijke sluiting van onze stores willen wij uw beauty-aankopen zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom kunt u, naast dat u kunt shoppen op afspraak, uw aankopen afhalen in een store bij u in de buurt middels onze Click & Collect service.

#STRONGERTOGETHER

Click & Collect

Wij zijn blij u te mogen ontvangen met deze service!

1. Reserveer uw aankoop

Klik op de productpagina op de button afhalen in Douglas store, check of het product bij u in de buurt op voorraad is en vul uw gegevens in.

2. Wacht op bevestiging

Uw reservering wordt naar de store van uw keuze gestuurd, waar nogmaals de beschikbaarheid van het product wordt gecheckt. Wacht op uw e-mail.

3. Haal uw bestelling op

U ontvangt een e-mail met het tijdvak waarin u uw bestelling kunt ophalen. Mocht dit tijdslot niet passen, kunt u contact opnemen met de store waar u uw bestelling afhaalt.

Wij vragen u rekening te houden met de volgende punten:

  • Plaats uw bestelling vanuit huis via www.douglas.nl of via de Douglas-app
  • Kom langs in het per mail aangegeven tijdslot. Contacteer uw store (telefonisch tussen 9.30 en 17.00) indien u niet langs kunt komen op de aangegeven tijd.
  • Bezoek de store alleen
  • Houd altijd 1,5 meter afstand van anderen 
  • Draag een mondkapje
  • Heeft u klachten? Blijf dan thuis.

UW OPTIES

Naast Click & Collect bieden wij natuurlijk ook bezorging aan zoals u gewend bent. Tevens kunt u bij ons shoppen op afspraak. Ontdek hier uw opties.

1

Bezorging door DHL

DHL kan uw bestelling, zoals u gewend bent, thuis of bij een servicepoint afleveren.

2

Shoppen op afspraak

U kunt uw favoriete store contacteren om een afspraak te plannen.

3

Click & Collect

U heeft hierboven kunnen lezen hoe dat in zijn werk gaat.

Veelgestelde vragen

Voor andere vragen omtrent Click & Collect vragen wij u contact op te nemen met uw store. Vanwege enorme drukte is onze klantenservice momenteel minder goed bereikbaar dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan!

CLICK & COLLECT | Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling kan ophalen?

Volgens de richtlijnen van de overheid zit er minimaal vier uur tussen het plaatsen van een bestelling en het afhalen van uw product.

Na het plaatsen van een Click & Collect bestelling ontvangt u verschillende e-mails die u op de hoogte houden van het proces en het tijdvak.

1. U ontvangt een bevestiging dat de store van uw keuze uw aanvraag heeft ontvangen. Hierop zal er in de store nogmaals gecheckt worden of uw aanvraag op voorraad is.
2. U ontvangt binnen twee uur (tijdens openingstijden) een bevestiging van de store dat uw product op voorraad is en voor u is gereserveerd.
3. De store neemt contact met u op over het tijdvak waarin u uw bestelling op kunt halen. Bent u tijdens dit tijdvak niet beschikbaar? Neem dan contact op met de store zelf om een andere afhaalafspraak te maken. De contactgegevens staan in de mail en zijn tevens te vinden in de store finder.

CLICK & COLLECT | Ik kan niet langskomen op het aangegeven tijdvak. Wat moet ik doen?

Neem telefonisch contact op met de store waar uw bestelling klaarligt. Elke store is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag, tussen 9.30 en 17.00 uur.
De contactgegevens van uw store kunnen worden gevonden in de e-mail die u heeft ontvangen. Tevens kunt u de contactgegevens van uw store vinden via de store finder.

CLICK & COLLECT | Hoe verloopt de betaling van mijn bestelling?

Wanneer u een product gaat afhalen in de store, betaalt u uw aankopen ook in de store. U kunt de betaling niet vooraf online voltooien.

Wij vragen u zo veel mogelijk contactloos te betalen

CLICK & COLLECT | Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Naar de richtlijnen van de overheid kunnen aankopen niet ter plekke worden geruild of geretourneerd. Indien u toch niet tevreden bent met het aangekochte product, bieden wij u graag twee opties aan:

1) U kunt de aankoop na de heropening van onze stores retourneren. Dit kan alleen met het originele aankoopbewijs, wanneer het product ongeopend en ongebruikt is, in de store waar u het product heeft afgehaald. Wij begrijpen dat u ook nog geen kans heeft gehad om eerdere aankopen van vóórdat de winkels moesten sluiten, te retourneren. Ook voor deze aankopen geldt dat u ze met de eerder genoemde voorwaarden na de heropening van onze stores kunt retourneren.

2) U maakt een afspraak om uw aankoop te retourneren.

THUISBEZORGING VIA DHL | Wanneer wordt mijn bestelling thuis bezorgd?

Normaliter hanteren wij een 24-uurslevering en ontvangt u uw bestelling indien vóór 22:00 uur besteld (voor België geldt 20:30 uur), de volgende dag in huis. Echter kunnen wij in verband met de huidige omstandigheden niet garanderen dat uw bestelling binnen 24 uur wordt geleverd. Bij het plaatsen van uw bestelling worden in uw winkelmandje enkel de bezorgdagen en tijdvakken getoond die op dat moment beschikbaar zijn. Wij en onze bezorgpartner DHL doen ons uiterste best om de beloofde levertijd waar te maken.

THUISBEZORGING VIA DHL | Hoe verloopt de bezorging?

Vanwege de genomen veiligheidsmaatregelen plaatst de DHL-bezorger, met uw akkoord en in uw bijzijn, zelf een handtekening voor ontvangst van uw bestelling. Ook wordt een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter gehanteerd en wordt fysiek contact bij de bezorging van uw bestelling vermeden. Voor alle getroffen maatregelen omtrent bezorging verwijzen wij u graag door naar https://dhlparcel.nl/nl/zakelijk/corona-europa.

THUISBEZORGING VIA DHL | Hoe retourneer ik mijn aankoop?

Vanwege de genomen veiligheidsmaatregelen rondom COVID-19 zijn al onze Douglas stores tijdelijk gesloten. Hierdoor hanteren wij een aangepast retourbeleid. U mag uw aankoop, mits ongeopend en ongebruikt en u in het bezit bent van uw aankoopbewijs, na de verstreken retourtijd van 14 dagen retourneren. Uw online aankopen kunt u retourneren via een DHL Service Point bij u in de buurt. U dient hiervoor het door u ontvangen retourformulier toe te voegen aan uw retourzending. U vermeldt bij het DHL Service Point dat u uw pakket wenst te retourneren naar Parfumerie Douglas en de DHL Service Point-medewerker zorgt ervoor dat uw pakket wordt voorzien van een retoursticker en deze kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Bij afgifte van uw retourzending ontvangt u altijd een retourbewijs: bewaar deze zorgvuldig om de status van uw retourzending te kunnen raadplegen.

SHOPPEN OP AFSPRAAK | Hoe maak ik een afspraak?

Kijk voor meer informatie omtrent deze service op de pagina over shoppen op afspraak.