Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Stap 3/3

Kan ik de gegevens van mijn bestelling wijzigen?

Nee, maar binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling kun je die gemakkelijk annuleren bij het menu-item 'Mijn bestellingen' in jouw klantomgeving.

- Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist product hebt besteld?

Dan kun je het best de bestelling weigeren zodra de bezorger voor je deur staat. Onze bezorgpartner DHL Parcel zal de bestelling dan kosteloos naar ons retourneren. Zodra we je retourzending ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail. In de tussentijd kun je het product bestellen dat je wel wilt ontvangen.

- Kom je er na 7 minuten achter dat je per ongeluk een onjuist adres hebt ingevoerd?

Wacht dan tot je de Track-en-Trace-gegevens van de bestelling hebt ontvangen en tot de bestelling is overgedragen aan DHL. Dan kun je met je Track-en-Trace-gegevens en postcode namelijk kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'.

Lukt het niet om je bestelling op het onjuiste of aangepaste adres op te halen? Laat de bestelling dan bezorgen op een afhaalpunt. Je bestelling blijft daar 7 dagen liggen. Daarna wordt de bestelling weer naar ons geretourneerd. Zodra we die ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. De terugbetaling duurt 5-10 werkdagen. Wanneer er met giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen en laten bezorgen op het juiste adres.

Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling helemaal niet meer ontvangen?

Binnen 7 minuten na het plaatsen van je bestelling kun je die gemakkelijk annuleren bij het menu-item 'Mijn bestellingen' in jouw klantomgeving.

Na 7 minuten na het plaatsen van je bestelling, adviseren wij je om de bestelling te weigeren zodra de postbezorger voor je deur staat. Onze bezorgpartner zal ervoor zorgen dat de bestelling kosteloos naar ons wordt geretourneerd. Zodra je retourzending door ons is ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Het betaalde bedrag wordt dan binnen 5-10 werkdagen teruggestort op je bankrekening.

Mijn bestelling is geannuleerd. Wat nu?

Vervelend! Na het plaatsen van de bestelling hebben wij geconstateerd dat de bestelde artikelen (deels) niet leverbaar waren, waardoor we de order hebben moeten annuleren. Geen zorgen, want de terugbetaling is automatisch in gang gezet. Het betaalde bedrag wordt binnen 5-10 werkdagen teruggestort via de gebruikte betaalwijze. Indien je alsnog de bestelling wenst te ontvangen, adviseren wij je om de bestelling opnieuw te plaatsen zodra de producten weer op voorraad zijn.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Bestelling wijzigen of annuleren".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip: Om het je makkelijk te maken, klik op deze link

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten