• Gratis 2 samples naar keuze (bij besteding vanaf €10,-)
    Gratis 2 samples naar keuze (bij besteding vanaf €10,-)
  • Gratis 24-uurslevering
    Bestel op werkdagen vóór 22:00 uur (NL) of vóór 20:30 uur (BE) en u ontvangt uw bestelling morgen gratis thuis.
  • Gratis ophalen in stores
    Laat uw bestelling gratis leveren in één van onze stores.
  • Gratis cadeauservice
    Laat uw cadeau gratis verpakken en voeg een wenskaart met persoonlijke tekst toe.
Eenvoudig, snel en veilig bestellen

We leggen u graag stap voor stap uit hoe u uw bestelling snel en eenvoudig kunt afhandelen!



Winkelmandje & kassa

Heeft u alle gewenste producten in het winkelmandje gelegd? Dan zou u nu wellicht graag uw bestelling willen plaatsen of een overzicht van de door u gekozen producten willen zien. Klik rechts bovenaan onze website op het symbool met het winkelmandje. Zo komt u direct bij het overzicht van alle producten in uw winkelmandje. Van daaruit kunt u meteen verder 'naar de kassa', of terug naar de Online Shop waar u weer verder kunt winkelen. Voordat u de bestelling plaatst, controleert u voor de zekerheid nog een keer de door u gekozen producten en kiest u naar wens de gratis cadeauservice of verzilvert u uw giftcard, Beauty Cheque of eventuele andere kortingsbon.

Naar de volgende stap

Klaar? Klik dan op de knop "Naar de kassa" en kies in de volgende stap uw gratis samples.

Gratis samples

Uw online voordeel bij Douglas: bij iedere bestelling vanaf €10,- ontvangt u 2 gratis samples naar keuze! Zo kunt u regelmatig nieuwe producten ontdekken. Bent u benieuwd naar welke samples we momenteel beschikbaar hebben? Kijk dan in het sample-overzicht.

Hoe ontvang ik gratis samples bij mijn bestelling?

Samples uitkiezen is heel eenvoudig! Zodra u alle gewenste producten in uw winkelmandje hebt gelegd, klikt u onder 'Kies uw gratis samples' op 'Nu kiezen'. In het scherm dat opent kunt u 1 of 2 gratis samples kiezen en vervolgens klikken op 'Toevoegen'. De gratis samples zijn nu aan uw bestelling toegevoegd. Indien een bepaalde sample niet meer voorradig is, wordt deze uiteraard door een gelijkwaardige sample vervangen. Indien u geen samples selecteert, ontvangt u geen samples bij uw bestelling.

Verrassingssample

Uiteraard kunt u uzelf ook laten verrasssen. We voegen graag een verrassingssample toe aan uw bestelling.

Hoe kan ik zonder samples bestellen?

Indien u geen samples wenst, kunt u natuurlijk ook zonder samples te kiezen doorgaan met uw bestelling. U ontvangt dan geen samples bij uw bestelling.

Cadeauservice

Wanneer u gebruikmaakt van onze gratis cadeauservice, dan wordt uw cadeau stijlvol ingepakt. Indien gewenst kunt u ook een wenskaart toevoegen, die u van een persoonlijke tekst kunt voorzien. Deze service is volledig gratis! Vink hiervoor in uw winkelmandje onder het gewenste product de optie "Gratis cadeauverpakking" aan. Ieder product wordt apart verpakt. Bovendien kunnen we het cadeau direct naar de persoon sturen die u graag wilt verrassen.

Gratis cadeauverpakking

Uw cadeau wordt ingepakt in een hoogwaardige en stijlvolle cadeauverpakking, zoals u van Douglas gewend bent. De keuze van de verpakking is afhankelijk van de afmetingen en aard van het product.

Wenskaart

Geef uw geschenk een persoonlijk tintje met een door u gekozen wenskaart! U kunt voor elke gelegenheid uit verschillende passende ontwerpen kiezen. Indien gewenst, kunt u in het tekstveld ernaast een persoonlijke groet invullen. We bedrukken de kaart dan met uw tekst en voegen deze aan het pakje toe. Wanneer u het cadeau thuis laat bezorgen, kunt u uw wenskaart ook van een handgeschreven tekst voorzien. In dat geval laat u het tekstveld gewoon leeg.

Naar de volgende stap

Cadeauverpakking geselecteerd en persoonlijke wenskaart uitgekozen? Klik dan op "Doorgaan" voor de laatste stap van uw bestelling.

Naar de kassa

Bepaal hier hoe u verder naar de kassa wilt gaan. Wanneer u reeds bent ingelogd, wordt deze stap overgeslagen. Anders kunt u inloggen op uw Mijn Douglas-account, een account aanmaken, of doorgaan met afrekenen zonder account.

Bestellen met account

Heeft u reeds een Mijn Douglas-account? Dan kunt u inloggen op uw account met uw e-mailadres en uw persoonlijke wachtwoord. Uw adresgegevens hoeft u in de volgende stap dan alleen nog maar te bevestigen. Het gewenste afleveradres kunt u uit uw persoonlijke adresboek kiezen en uw standaard betaalmiddel is bij uw bestelling automatisch geselecteerd wanneer u deze gegevens in Mijn Douglas heeft vastgelegd.

Account aanmaken

Heeft u nog geen Mijn Douglas-account? Dan kunt u uzelf gemakkelijk aanmelden. Om een account aan te maken hoeft u enkel op "Aanmelden" te klikken. Aanmelden is gratis, duurt slechts enkele seconden en zal u in de toekomst veel tijd besparen en nog meer plezier bij het online winkelen geven.

Bestellen zonder account

Heeft u geen Mijn Douglas-account en wilt u uw bestelling eenvoudig plaatsen zonder uzelf aan te melden? Klik dan op "Zonder registratie". Zo gaat u meteen verder naar het invullen van de adresgegevens.

Naar de volgende stap

Kies één van de bovengenoemde manieren om naar de volgende stap van uw bestelling te gaan en ga middels een druk op de betreffende knop meteen verder naar uw adresgegevens.

Adresgegevens invullen

Vermeld bij "Adresgegevens" uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Wanneer u al eens iets in de Douglas online shop heeft besteld en met uw persoonlijk wachtwoord bent ingelogd, zijn deze velden reeds ingevuld. Controleer dan de gegevens en klik op "Doorgaan". Wanneer u er bij de vorige stap voor heeft gekozen om bij uw bestelling een persoonlijk wachtwoord in te stellen, dan kunt u dat onder de adresgegevens doen. Kies in dat geval ook een geheime vraag. Deze vraag kunt u beantwoorden om uw wachtwoord op te vragen wanneer u het een keer vergeet.

Verplichte velden

Bovengenoemde gegevens zijn noodzakelijk voor een vlotte afwikkeling van uw bestelling. Uw telefoonnummer gebruiken we alleen wanneer we nog vragen over uw bestelling hebben en in geen geval voor reclamedoeleinden! Optionele gegevens zijn apart gekenmerkt.

Bestellingen van bedrijven

U wilt als bedrijf een bestelling doen en uw rekening in passend formaat voor bedrijfsbestellingen ontvangen? Klik dan alstublieft op "Bestellen als bedrijf" en vul in het formulier de naam van uw bedrijf en optioneel uw omzetbelastingnummer in. We bezorgen uw bestelling dan speciaal voor u als bedrijf. Voor privébestellingen aan bedrijfsadressen dient u het formulier voor "Bestelling als privépersoon" te gebruiken en de bedrijfsnaam in het veld "Adrestoevoeging" in te vullen. We leveren uw bestelling dan gericht aan u als privépersoon direct op uw werk af.

Verschillend afleveradres & factuuradres

Wilt u uw bestelling, bijvoorbeeld bij een cadeau, graag naar een adres laten versturen dat afwijkt van uw factuuradres? Kies dan de optie "Afwijkend afleveradres". Er verschijnt dan een extra formulier, waarop u het adres van de ontvanger kunt invullen. Wanneer u al bij douglas.nl bent geregistreerd en ingelogd, dan kunt u ook direct een afleveradres uit uw persoonlijk adresboek kiezen, wanneer u daar reeds adressen heeft opgegeven. Op de meegezonden factuur zijn in dit geval geen bedragen zichtbaar. Ideaal om een geliefd persoon altijd op een bijzondere manier te verrassen!

Naar de volgende stap

Zijn uw adresgegevens compleet? Klik dan op "Doorgaan" om naar de volgende stap in het bestelproces te gaan.

Bestelling controleren & bevestigen

In de laatste stap ziet u een overzicht van uw bestelling en kunt u nog een keer alle belangrijke details nakijken. Wanneer u een fout ontdekt, klik dan op "Wijzigen" en voer de gewenste veranderingen door. Wanneer alle gegevens kloppen, kunt u uw bestelling bevestigen door op "Verzenden" te klikken. Uw bestelling krijgt een bestelnummer waarmee u op elk moment uw bestelstatus kunt bekijken. Daarnaast sturen we u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Bestelstatus bekijken

U heeft iets besteld in de Douglas Online Shop en wilt graag de status van uw bestelling bekijken? U kunt de status van uw bestelling altijd terugvinden in uw Mijn Douglas-account. Vul hiervoor uw e-mailadres en het bestelnummer van uw bestelling in, of log als geregistreerde klant in om direct naar het gedetailleerde overzicht van uw bestelling te gaan.

Status: wordt verwerkt
We hebben uw bestelling in ontvangst genomen en zullen deze op korte termijn verwerken. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is, kunt u deze nog annuleren.

Status: in behandeling
Uw bestelling wordt verpakt, voor verzending klaargemaakt en zo snel mogelijk bij u geleverd.

Status: stopgezet
Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode werd uw bestelling stopgezet. Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Status: geleverd
Uw bestelling is naar u op weg of is reeds geleverd.

Status: geannuleerd
Uw bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd.