• Gratis 2 samples naar keuze
    Kies bij iedere bestelling 2 gratis samples.
  • Gratis 24-uurslevering
    Bestel op werkdagen vóór 22:00 uur (NL) of vóór 20:30 uur (BE) en u ontvangt uw bestelling morgen gratis thuis.
  • Gratis ophalen in stores
    Laat uw bestelling gratis leveren in één van onze stores.
  • Gratis cadeauservice
    Laat uw cadeau gratis verpakken en voeg een wenskaart met persoonlijke tekst toe.
FAQ

Kan ik mijn bestelde producten retourzenden?

Indien uw product ongebruikt en ongeopend is bent u vrij om dit binnen 14 dagen te retourneren. Dit kan in een van onze stores (samen met uw factuur of retourbon) of via onze Online Shop. In het laatste geval kunt u uw pakketje aanbieden bij een DHL ServicePoint. Beide manieren zijn voor u gratis.

Ik heb mijn bestelling niet in goede staat ontvangen, waar kan ik dit melden?

Wanneer een artikel beschadigd of defect is verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice en het volgende naar ons te sturen:

  • Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect aan het product.
  • Eén of meerdere foto's van de staat waarin u uw bestelling of product heeft ontvangen, om het defect of de schade te bewijzen. De beschadiging of het defect moet op ten minste één foto duidelijk zichtbaar zijn.
  • U kunt de foto's + beschrijving mailen naar onze klantenservice, via klantenservice@douglas.nl.
  • Na ontvangst van de foto's wordt uw klacht zo snel mogelijk in behandeling genomen.
Wat gebeurt er indien mijn bestelling vertraagd is?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Indien de termijn van de bestelling met een dag is overschreden kunt u contact met ons opnemen per e-mail via ons contactformulier of via de Douglas Customer Service (0800-8991115).

Mijn bestelling is wel betaald, maar ik heb geen bevestiginsmail ontvangen. Wat nu?

Indien u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen binnen twee uur na uw bestelling, maar het bedrag reeds afgeschreven is, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch of per mail contact op te nemen met onze Douglas Customer Service (0800-8991115 of klantenservice@douglas.nl). Indien u een e-mail stuurt, verzoeken wij u om een screenshot van de betaling mee te sturen zodat onze klantenservice het bestelnummer kan achterhalen voor verder onderzoek.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. In de Track & Trace gegevens van uw bestelling kunt u nagaan of de bestelling al bezorgd had moeten zijn. We raden u aan om bij uw buren na te vragen of zij het pakketje in ontvangst hebben genomen. Indien dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen via mail of de Douglas Customer Service (0800-8991115).

Bij aflevering van onze pakketjes wordt altijd gevraagd om te tekenen voor ontvangst. Wij zullen bij onze bezorgpartner DHL een onderzoek starten waarbij we de handtekening opvragen die is gezet bij het in ontvangst nemen van uw pakketje. Dit proces duurt maximaal vijf werkdagen. Indien u de bestelling in de tussentijd alsnog ontvangt, dan vernemen wij dit graag van u. Zodra wij een reactie hebben ontvangen van DHL nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kan ik een geopend product retour zenden?

Het is helaas niet mogelijk om een geopend product retour te zenden. Wij garanderen onze klanten nieuwe en ongeschonden producten. Door het openen en eventueel testen van een product ontstaan gebruikssporen. Hierdoor is het product onverkoopbaar voor ons, om deze reden kunnen wij het artikel niet retour nemen.

Wanneer we bij retourzendingen geopende producten ontvangen met eventuele gebruikssporen zullen wij deze dan ook niet accepteren, maar terugzenden naar de klant.

Wat gebeurt er met mijn bestelling indien ik niet thuis ben op het moment van levering?

Onze bezorgpartner DHL onderneemt vier bezorgpogingen waarbij uw pakket eveneens bij uw buren kan worden afgeleverd als u niet thuis bent. Wanneer het afleveren niet lukt, omdat bijvoorbeeld ook uw buren niet thuis zijn of omdat zij het pakket niet accepteren, zal het pakket na deze vier bezorgpogingen retour worden gezonden aan Douglas. Uw geld zal zo snel mogelijk worden teruggeboekt. Indien u met een Giftcard heeft betaald, ontvangt u het bedrag via een Giftcard in PDF-vorm per e-mail. Helaas kunnen wij er niet voor zorgen dat het pakket opnieuw wordt aangeboden.

Indien u uw product alsnog wenst te ontvangen raden wij u aan een nieuwe bestelling te plaatsen.

Waarom kan ik niet inloggen op douglas.nl terwijl ik al eerder een bestelling heb geplaatst?

Wellicht heeft u in het verleden een bestelling geplaatst zonder te registreren. Wanneer u in het bezit bent van een Douglas Card, betekent dit niet automatisch dat er op www.douglas.nl een account bestaat met uw gegevens. Het internet account staat los van uw Douglas Card-account in ons klantsysteem. Uiteraard is het mogelijk om uw e-mailadres te gebruiken voor zowel uw Douglas Card-account als uw Online Shop-account.

Hoe koppel ik mijn Douglas Beauty Card aan mijn Online Shop-account?

In het linkermenu binnen uw account kiest u voor 'Persoonlijke instellingen'. Op het scherm dat dan verschijnt ziet u onder 'Mijn Douglas Beauty Card Gegevens' de link 'Aanmaken'. Hier voegt u het 17-cijferige Douglas Beauty Card-nummer in, beginnend met 60088 en voegt u tevens uw postcode toe. Uw Douglas Beauty Card is nu gekoppeld en u kunt nu gebruik maken van de voordelen van uw Douglas Beauty Card.

Hoe en waar kan ik een Douglas Beauty Card aanvragen?

U kunt uw persoonlijke Douglas Beauty Card aanvragen in uw Douglas store of online via www.douglas.nl/card Een Douglas Beauty Card-lidmaatschap kost eenmalig €12,50.

De Douglas Beauty Card biedt u vele voordelen! - Beauty Points sparen voor € 5,- korting op het gehele Douglas-assortiment; - Exclusieve VIP-vouchers met korting op prachtige producten; - Persoonlijke post met waardebonnen om kosteloos luxe samples op te halen; - VIP-avonden: ontdek een avond vol beauty, inspiratie en verrassende extra’s; - 10% korting op producten waarop nog geen korting wordt verstrekt, zoals make-upproducten, accessoires en enkele geuren en verzorgingsproducten. Een aantal merken is uitgesloten van korting. Een overzicht van merken die uitgesloten zijn van korting en de merken waarop u wél 10% Card-korting ontvangt vindt u op www.douglas.nl/uitgeslotenvankorting.

We heten u graag van harte welkom als Douglas Beauty Card Member!

Waar kan ik mijn Douglas Beauty Card opzeggen?

Graag willen we u erop attenderen dat het mogelijk is om Douglas Beauty Cardhouder te blijven zonder post te ontvangen. U kunt dan nog wel gebruik maken van aantrekkelijke kortingen en uw Beauty Points spaarpunten. Indien u alsnog uw Douglas Beauty Card wilt opzeggen kunt u een mail sturen via ons contactformulier of de Douglas Customer Service (0800-8991115) gratis bellen.

Waar kan ik een vervangende kaart aanvragen?

U kunt een vervangende kaart aanvragen indien uw oude kaart kwijt is geraakt. Dit kan door een mail te sturen via ons contactformulier of de Douglas Customer Service (0800-8991115) gratis te bellen. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden en het saldo van uw gespaarde Beauty Points blijft ongewijzigd. U krijgt direct uw nieuwe Douglas Beauty Cardnummer waardoor u de voordelen van de Douglas Beauty Card kan blijven benutten. Dit nummer kunt u bij de kassa aan onze Beauty Advisors doorgeven of gebruiken bij uw online bestelling. De nieuwe Douglas Beauty Card ontvangt u binnen 14 dagen per post.

Hoe koppel ik mijn Douglas Beauty Card aan mijn account?

In het linkermenu binnen uw account kiest u voor 'Persoonlijke instellingen'. Op het scherm dat dan verschijnt ziet u onder 'Mijn Douglas Beauty Card Gegevens' de link 'Aanmaken'. Hier voegt u het 17-cijferige Douglas Beauty Cardnummer in, beginnend met 60088 en voegt u tevens uw postcode toe. Uw Douglas Beauty Card is nu gekoppeld aan uw Mijn Douglas-account en u kunt nu gebruik maken van de voordelen van uw Douglas Beauty Card.

Het koppelen van de Douglas Beauty Card lukt niet.

Wanneer het koppelen van uw Douglas Beauty Card aan uw Mijn Douglas-account op douglas.nl niet lukt, dan kan dit verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit doordat u reeds een Online Shop-account heeft aangemaakt met een ander e-mailadres, waaraan de Douglas Beauty Card is gekoppeld. Uw Douglas Beauty Card kan slechts aan één Mijn Douglas-account en één e-mailadres gekoppeld worden.

Het is ook mogelijk dat het adres dat u in uw account opgeeft niet overeenkomt met de adresgegevens waarop uw Douglas Beauty Card geregistreerd staat. De adresgegevens van uw Mijn Douglas-account dienen overeen te komen met de adresgegevens waarop uw Douglas Beauty Card geregistreerd staat.

Wij raden u aan na te gaan of één van de bovenstaande oorzaken op uw situatie van toepassing is. Indien u verdere ondersteuning wenst dan zien wij uw e-mail graag tegemoet!

Waarom werkt de Douglas Beauty Card korting niet?

Volgens de actievoorwaarden wordt de 10% Douglas Beauty Card korting berekend over de adviesprijs. De adviesprijs is de hoogstvermelde of doorgestreepte prijs op onze prijsetiketten in de store, of de vermelde ‘van’-prijs online. Indien u een product probeert te bestellen dat reeds 10% of meer is afgeprijsd, zult u geen 10% Douglas Beauty Card korting ontvangen. Daarnaast geldt de korting op geselecteerde merken. Welke merken zijn uitgesloten van deelname vindt u op douglas.nl/uitgeslotenvankorting.

Waar kan ik het saldo van mijn Douglas Giftcard opvragen?

Voor het opvragen van het saldo van uw Douglas Giftcard verwijzen wij u graag naar www.douglas.nl. Bovenaan de pagina vindt u het kopje 'Giftcards'. Klik hierop en kies vervolgens onder het linkermenu voor “Giftcard tegoed - tegoed opvragen”. Voer vervolgens het 17-cijferige Giftcardnummer in, beginnend met 60465. Dit nummer kunt u vinden op uw Douglas Giftcard en de pincode vindt u onder het grijze kraslaagje op uw Giftcard. Ter controle wordt gevraagd om een zogenaamde 'captcha'-code over te typen, deze code wordt in het formulier direct onder de pincode weergegeven. De captcha-code is hoofdlettergevoelig. Kies tenslotte voor 'Tegoed opvragen'. Het huidige saldo van uw Giftcard wordt dan weergegeven.

Hoe kan ik mijn Douglas Giftcard verzilveren?

Uw Giftcard kunt u zowel verzilveren in de stores als in onze Online Shop. Papieren cadeaubonnen zijn helaas niet in te wisselen via onze Online Shop. U bent uiteraard van harte welkom in één van onze stores om deze bonnen te verzilveren. Het is helaas niet mogelijk om in Duitsland- of op douglas.de verkregen giftcards in te wisselen op douglas.nl of in één van onze Nederlandse stores.

Voor het online inwisselen van uw Douglas Giftcard vult u in Stap 1 van het winkelmandje het Giftcardnummer in (beginnend met 60465), deze staat onder de streepjescode op uw Giftcard. Vervolgens vult u de pincode in die op de Giftcard onder het zilveren kraslaagje vermeld staat. Ter controle wordt gevraagd om een zogenaamde 'captcha'-code over te typen, deze code wordt in het formulier direct onder de pincode weergegeven. De 'captcha'-code is hoofdlettergevoelig. Kies tenslotte voor 'Giftcard of Beauty Points Cheque verzilveren'. Het saldo van uw Giftcard wordt nu automatisch van uw totaalbedrag afgehaald. Het eventuele restbedrag kunt u voldoen d.m.v. een iDEAL-betaling of betaling met creditcard. Is het saldo van uw Giftcard hoger dan het te betalen bedrag, dan blijft het overige saldo gewoon op de Giftcard staan.

Mijn Giftcard is kwijt of gestolen. Wat nu?

Wij vinden het erg vervelend voor u dat uw Giftcard niet langer in uw bezit is. Graag ontvangen wij het aankoopbewijs van uw Giftcard of het eventuele bankafschrift waarop te zien is waar en wanneer de Giftcard is gekocht. Hiermee kunnen wij uw Giftcardnummer achterhalen en nagaan of het saldo van de Giftcard overgeboekt kan worden op een nieuwe Giftcard. U kunt een mail sturen via ons contactformulier.

Welke producten zijn uitgesloten van korting?

Tijdens onze kortingsacties geldt de korting op geselecteerde merken. Welke merken zijn uitgesloten van deelname vindt u op douglas.nl/uitgeslotenvankorting.



Neem contact met ons op

Onze klantenservice is bereikbaar op:

Maandag t/m vrijdag van 09:30 t/m 19:00 uur Zaterdag van 09:30 t/m 13:00 uur

Telefoon: 0800 - 899 11 15 E-mail: klantenservice@douglas.nl