Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij allereerst uw reclame- of spam-inbox te controleren. Indien u uw bestelling heeft geplaatst met een geregistreerd account dient u uw geplaatste bestelling terug te vinden in het menu-item 'Mijn bestellingen' binnen uw Mijn Douglas-omgeving. Mocht u één uur na het plaatsen van uw bestelling nog steeds geen bevestigingse-mail van uw bestelling hebben ontvangen of staat uw bestelling nog niet geregistreerd in uw persoonlijke account, stuur dan een kopie of screenshot van uw volledige Douglas-bankafschrift naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen bevestiging' en wij doen zo spoedig mogelijk onderzoek naar de status van uw bestelling.
Indien u per abuis een onjuist adres heeft ingevoerd tijdens het plaatsen van uw bestelling en uw bestelling reeds is overgedragen aan onze bezorgpartner DHL, kunt uw bezorggegevens zelf aanpassen. Zodra u de Track&Trace-gegevens van uw bestelling heeft ontvangen kunt u kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken'. Hiermee kunt u het bezorgadres of -moment aanpassen. Indien u niet in de gelegenheid bent uw bestelling op het onjuiste of aangepaste adres op te halen, adviseren wij u de bestelling te laten bezorgen op een DHL Service Point. Indien de bestelling niet binnen 5 werkdagen wordt opgehaald zal uw bestelling naar ons worden geretourneerd. U ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en de terugbetaling van het betaalde bedrag vindt automatisch plaats.
In uw winkelmandje doen wij de beste voorspelling voor de bezorgtijd van uw bestelling. Echter kunnen wij in verband met de drukte niet garanderen dat uw bestelling binnen het gekozen tijdsbestek wordt bezorgd omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van onze bezorgpartner DHL. Tevens proberen we geplaatste bestellingen gedurende deze drukke periode zo snel mogelijk te verwerken. Daardoor is het mogelijk dat u uw bestelling in een eerder tijdvak ontvangt dan waar u aanvankelijk voor gekozen heeft. Voor actuele informatie met betrekking tot de bezorging van uw bestelling adviseren wij u daarom de Track&Trace-gegevens van uw bestelling te raadplegen.
Momenteel ontvangt u twee gratis verrassingssamples bij elke geplaatste bestelling. Deze worden automatisch toegevoegd aan uw bestelling.
Onze Beauty Points-vouchers en cheques zijn in onze Online Shop helaas niet te gebruiken in combinatie met andere kortingen. Voor alle voorwaarden met betrekking tot het verzilveren van onze Beauty Points-vouchers en cheques verwijzen wij u graag door naar www.douglas.nl/cheque.
Indien uw ontvangen bestelling incompleet is, adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Bestelling incompleet'. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.
Vanwege populariteit en aantrekkelijk geprijsde producten kunnen onze beautyproducten sneller uitverkocht raken dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Echter wordt onze online voorraad regelmatig aangevuld. Wij adviseren u gebruik te maken van de functie 'E-mail mij wanneer leverbaar' op onze productpagina zodat u een e-mail ontvangt zodra het product weer beschikbaar is in onze Online Shop.
Kortingen worden berekend vanaf de Douglas 'van'-prijs, dit is de hoogstvermelde of doorgestreepte prijs in onze stores of Online Shop. Meer over ons kortingbeleid leest u op www.douglas.nl/voorwaarden.
U bent van harte welkom in onze Douglas stores om uw bestelling alsnog feestelijk in te laten pakken. Indien u ons verpakkingsmateriaal alsnog per post wenst te ontvangen adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Cadeauservice'. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.
Indien u geen verrassingssamples heeft ontvangen bij uw bestelling adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen samples'. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.
Indien u uw gekozen cadeaus niet heeft ontvangen bij uw bestelling adviseren wij u een e-mail te sturen naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp 'Geen cadeau'. Vermeld hierbij uw bestelnummer en wij bieden u zo spoedig mogelijk een passende oplossing.
Vanwege enorme drukte is het mogelijk dat onze wachttijden momenteel langer zijn dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een reactie.
U profiteert tijdens onze Black Friday en Cyber Monday-promoties van korting op alle merken met uitzondering van The Ordinary, bareMinerals en onze beautyfood-merken. Voor een volledig overzicht van merken die deelnemen aan of uitgesloten zijn van onze kortingsacties verwijzen wij u graag door naar www.douglas.nl/uitgesloten
Indien uw product ongebruikt en ongeopend is bent u vrij om dit binnen 14 dagen te retourneren. Dit kan in een van onze stores (samen met uw factuur of retourbon) of via onze Online Shop. In het laatste geval kunt u uw pakketje aanbieden bij een DHL ServicePoint. Beide manieren zijn voor u gratis.
Wanneer een artikel beschadigd of defect is verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice en het volgende naar ons te sturen:
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Indien de termijn van de bestelling met een dag is overschreden kunt u contact met ons opnemen per e-mail via ons contactformulier of via de Douglas Customer Service (0800-8991115).
Indien u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen binnen twee uur na uw bestelling, maar het bedrag reeds afgeschreven is, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch of per mail contact op te nemen met onze Douglas Customer Service (0800-8991115 of klantenservice@douglas.nl). Indien u een e-mail stuurt, verzoeken wij u om een screenshot van de betaling mee te sturen zodat onze klantenservice het bestelnummer kan achterhalen voor verder onderzoek.
Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. In de Track & Trace gegevens van uw bestelling kunt u nagaan of de bestelling al bezorgd had moeten zijn. We raden u aan om bij uw buren na te vragen of zij het pakketje in ontvangst hebben genomen. Indien dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen via mail of de Douglas Customer Service (0800-8991115).
Bij aflevering van onze pakketjes wordt altijd gevraagd om te tekenen voor ontvangst. Wij zullen bij onze bezorgpartner DHL een onderzoek starten waarbij we de handtekening opvragen die is gezet bij het in ontvangst nemen van uw pakketje. Dit proces duurt maximaal vijf werkdagen.
Indien u de bestelling in de tussentijd alsnog ontvangt, dan vernemen wij dit graag van u. Zodra wij een reactie hebben ontvangen van DHL nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Het is helaas niet mogelijk om een geopend product retour te zenden. Wij garanderen onze klanten nieuwe en ongeschonden producten. Door het openen en eventueel testen van een product ontstaan gebruikssporen. Hierdoor is het product onverkoopbaar voor ons, om deze reden kunnen wij het artikel niet retour nemen.
Wanneer we bij retourzendingen geopende producten ontvangen met eventuele gebruikssporen zullen wij deze dan ook niet accepteren, maar terugzenden naar de klant.
Wilt u uw favoriete beautyproducten bestellen en deze dezelfde dag nog ontvangen? Dat kan! Als uw afleveradres zich in het postcodegebied bevindt waarvoor deze levering mogelijk is, dan kunt u van maandag t/m vrijdag profiteren van Same Day Delivery. Plaats uw bestelling vóór 11:00 uur en selecteer de afleveroptie ‘Same Day Delivery’. Uw pakket zal dezelfde avond worden verzonden en bezorgd door ‘Red Je Pakketje’. De kosten voor deze aflevermethode zijn €3,95.
Voorwaarden
Same Day Delivery is enkel mogelijk voor bestellingen met een afleveradres in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Het aflevermoment is tussen 18:00 en 22:00. Same Day Delivery is niet mogelijk op zaterdag, zondag en op feestdagen. Het is niet mogelijk om een Same Day Delivery bestelling bij een DHL Service Point of in een Douglas Store af te laten leveren.
Onze bezorgpartner DHL Parcel bezorgt de bestellingen op het door u opgegeven afleveradres. Hierop zijn de voorwaarden van DHL Parcel van toepassing. Bent u onverhoopt niet thuis om een pakketje in ontvangst te nemen? Na een mislukte bezorgpoging krijgt u van onze bezorgpartner een KIB kaart (‘bezorger gemist’ in de brievenbus) en tevens ontvangt u een bezorger gemist melding per e-mail. U heeft dan de mogelijkheid om tot 23.59 uur een nieuwe bezorgafspraak maken, bijvoorbeeld een ander bezorgmoment en/of locatie, via de track en trace omgeving. U kunt er ook voor kiezen om het pakketje bij uw buren te laten bezorgen. Indien u geen nieuwe bezorgafspraak maakt dan ligt het pakket de volgende dag klaar bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.
Wellicht heeft u in het verleden een bestelling geplaatst zonder te registreren. Wanneer u in het bezit bent van een Douglas Card, betekent dit niet automatisch dat er op www.douglas.nl een account bestaat met uw gegevens. Het internet account staat los van uw Douglas Card-account in ons klantsysteem. Uiteraard is het mogelijk om uw e-mailadres te gebruiken voor zowel uw Douglas Card-account als uw Online Shop-account.
U kunt gratis uw persoonlijke Douglas Beauty Card aanvragen in uw Douglas store of online via www.douglas.nl/card.
De Douglas Beauty Card biedt u vele voordelen!
- Beauty Points sparen voor € 5,- korting op het gehele Douglas-assortiment;
- Exclusieve VIP-vouchers met korting op prachtige producten;
- Persoonlijke post met waardebonnen om kosteloos luxe samples op te halen;
- VIP-avonden: ontdek een avond vol beauty, inspiratie en verrassende extra’s;
- 10% korting op producten waarop nog geen korting wordt verstrekt, zoals make-upproducten, accessoires en enkele geuren en verzorgingsproducten. Een aantal merken is uitgesloten van korting. Een overzicht van merken die uitgesloten zijn van korting en de merken waarop u wél 10% Card-korting ontvangt vindt u op www.douglas.nl/uitgeslotenvankorting.
We heten u graag van harte welkom als Douglas Beauty Card Member!
Graag willen we u erop attenderen dat het mogelijk is om Douglas Beauty Cardhouder te blijven zonder post te ontvangen. U kunt dan nog wel gebruik maken van aantrekkelijke kortingen en uw Beauty Points spaarpunten. Indien u alsnog uw Douglas Beauty Card wilt opzeggen kunt u een mail sturen via ons contactformulier of de Douglas Customer Service (0800-8991115) gratis bellen.
U kunt een vervangende kaart aanvragen indien uw oude kaart kwijt is geraakt. Dit kan door een mail te sturen via ons contactformulier of de Douglas Customer Service (0800-8991115) gratis te bellen. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden en het saldo van uw gespaarde Beauty Points blijft ongewijzigd. U krijgt direct uw nieuwe Douglas Beauty Cardnummer waardoor u de voordelen van de Douglas Beauty Card kan blijven benutten. Dit nummer kunt u bij de kassa aan onze Beauty Advisors doorgeven of gebruiken bij uw online bestelling. De nieuwe Douglas Beauty Card ontvangt u binnen 14 dagen per post.
In het linkermenu binnen uw account kiest u voor 'Persoonlijke instellingen'. Op het scherm dat dan verschijnt ziet u onder 'Mijn Douglas Beauty Card Gegevens' de link 'Aanmaken'. Hier voegt u het 17-cijferige Douglas Beauty Cardnummer in, beginnend met 60088 en voegt u tevens uw postcode toe. Uw Douglas Beauty Card is nu gekoppeld aan uw Mijn Douglas-account en u kunt nu gebruik maken van de voordelen van uw Douglas Beauty Card.
Wanneer het koppelen van uw Douglas Beauty Card aan uw Mijn Douglas-account op douglas.nl niet lukt, dan kan dit verschillende oorzaken hebben. Meestal komt dit doordat u reeds een Online Shop-account heeft aangemaakt met een ander e-mailadres, waaraan de Douglas Beauty Card is gekoppeld. Uw Douglas Beauty Card kan slechts aan één Mijn Douglas-account en één e-mailadres gekoppeld worden.
Het is ook mogelijk dat het adres dat u in uw account opgeeft niet overeenkomt met de adresgegevens waarop uw Douglas Beauty Card geregistreerd staat. De adresgegevens van uw Mijn Douglas-account dienen overeen te komen met de adresgegevens waarop uw Douglas Beauty Card geregistreerd staat.
Wij raden u aan na te gaan of één van de bovenstaande oorzaken op uw situatie van toepassing is. Indien u verdere ondersteuning wenst dan zien wij uw e-mail graag tegemoet!
Volgens de actievoorwaarden wordt de 10% Douglas Beauty Card korting berekend over de adviesprijs. De adviesprijs is de hoogstvermelde of doorgestreepte prijs op onze prijsetiketten in de store, of de vermelde ‘van’-prijs online. Indien u een product probeert te bestellen dat reeds 10% of meer is afgeprijsd, zult u geen 10% Douglas Beauty Card korting ontvangen. Daarnaast geldt de korting op geselecteerde merken. Welke merken zijn uitgesloten van deelname vindt u op douglas.nl/uitgeslotenvankorting.
Voor het opvragen van het saldo van uw Douglas Giftcard verwijzen wij u graag naar www.douglas.nl. Bovenaan de pagina vindt u het kopje 'Giftcards'. Klik hierop en kies vervolgens onder het linkermenu voor “Giftcard tegoed - tegoed opvragen”. Voer vervolgens het 17-cijferige Giftcardnummer in, beginnend met 60465. Dit nummer kunt u vinden op uw Douglas Giftcard en de pincode vindt u onder het grijze kraslaagje op uw Giftcard. Ter controle wordt gevraagd om een zogenaamde 'captcha'-code over te typen, deze code wordt in het formulier direct onder de pincode weergegeven. De captcha-code is hoofdlettergevoelig. Kies tenslotte voor 'Tegoed opvragen'. Het huidige saldo van uw Giftcard wordt dan weergegeven.
Uw Giftcard kunt u zowel verzilveren in de stores als in onze Online Shop. Papieren cadeaubonnen zijn helaas niet in te wisselen via onze Online Shop. U bent uiteraard van harte welkom in één van onze stores om deze bonnen te verzilveren. Het is helaas niet mogelijk om in Duitsland- of op douglas.de verkregen giftcards in te wisselen op douglas.nl of in één van onze Nederlandse stores.
Voor het online inwisselen van uw Douglas Giftcard vult u in Stap 1 van het winkelmandje het Giftcardnummer in (beginnend met 60465), deze staat onder de streepjescode op uw Giftcard. Vervolgens vult u de pincode in die op de Giftcard onder het zilveren kraslaagje vermeld staat. Ter controle wordt gevraagd om een zogenaamde 'captcha'-code over te typen, deze code wordt in het formulier direct onder de pincode weergegeven. De 'captcha'-code is hoofdlettergevoelig. Kies tenslotte voor 'Giftcard of Beauty Points Cheque verzilveren'. Het saldo van uw Giftcard wordt nu automatisch van uw totaalbedrag afgehaald. Het eventuele restbedrag kunt u voldoen d.m.v. een iDEAL-betaling of betaling met creditcard. Is het saldo van uw Giftcard hoger dan het te betalen bedrag, dan blijft het overige saldo gewoon op de Giftcard staan.
Wij vinden het erg vervelend voor u dat uw Giftcard niet langer in uw bezit is. Graag ontvangen wij het aankoopbewijs van uw Giftcard of het eventuele bankafschrift waarop te zien is waar en wanneer de Giftcard is gekocht. Hiermee kunnen wij uw Giftcardnummer achterhalen en nagaan of het saldo van de Giftcard overgeboekt kan worden op een nieuwe Giftcard. U kunt een mail sturen via ons contactformulier.
Tijdens onze kortingsacties geldt de korting op geselecteerde merken. Welke merken zijn uitgesloten van deelname vindt u op douglas.nl/uitgeslotenvankorting.
Onze klantenservice is bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 09:30 t/m 19:00 uur
Zaterdag van 09:30 t/m 13:00 uur
Telefoon: 0800 - 899 11 15
E-mail: klantenservice@douglas.nl