Vóór 22:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 samples | Gratis retourneren

GEGEVENS AANPASSEN

Stap 3/3

Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn Douglas-account?

Zodra je bent ingelogd met je Douglas-account, heb je toegang tot jouw persoonlijke Mijn Douglas-omgeving. In het menu-item 'Mijn gegevens' kun je je e-mailadres wijzigen. Log uit bij het huidige account en log in met jouw nieuwe e-mailadres (met hetzelfde wachtwoord). Je e-mailadres is bij deze gewijzigd.

Hoe geef ik een adreswijziging aan jullie door?

Ook dit pas je gemakkelijk aan in je Mijn Douglas-omgeving. Log eerst in op je account.

- Wil je je bezorgadres aanpassen, bijvoorbeeld omdat je onlangs bent verhuisd? Ga dan naar het menu-item 'Mijn afleveradressen'. Hier kun je je standaard afleveradres wijzigen en eventueel nieuwe afleveradressen toevoegen.

- Wil je je correspondentieadres aanpassen? Dit is het adres waarop Douglas jou, mits je hier toestemming voor hebt gegeven, post stuurt (bijvoorbeeld persoonlijke aanbiedingen). Ga dan het menu-item 'Mijn gegevens' en wijzig je adres onder het kopje 'Factuuradres'. Als je wilt checken of de wijziging gelukt is, ga je naar het menu-item 'Mijn berichten'. Daar zie je als het goed is onder het kopje 'Adres' je gewijzigde correspondentieadres staan.

Kom je er toch niet helemaal uit? Geen zorgen: stuur even een mailtje naar klantenservice@douglas.nl (onderwerp: Adres wijzigen) en wij regelen het voor je.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Gegevens aanpassen".

Dit hebben we nodig:
• E-mailadres
• Oud en nieuw woonadres
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via 088-368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten